Ri3k App [DENIED]

View previous topic View next topic Go down

Ri3k App [DENIED]

Post by ri3k on Mon Jan 26, 2009 4:17 pm

MAIN CHARACTER NAME: Rourick
CLASS:Rogue
RACE:NE
SPEC: Assasination

BRIEF DESCRIPTION OF YOUR ALTS: Dramanei (elemental shaman),Druidrck (resto druid) , Drakne (holy Priest), Palarick (Retri pala), Viskya (BM hunter) Taunt (Protection Warrior). Smallwizard was mine but i gave him to a friend cuz i realise that i hate gnomes

AGE:17

REAL LIFE NAME: Henrique

CITY AND COUNTRY: Viseu , Portugal

TIMEZONE: gmt

HOURS YOU PLAY EACH DAY:
Monday: 2 (more If need after 11:00 Pm gtm)
Tuesday:2 (more If need after 11:00 Pm gtm)
Wednesday:2 (more If need after 11:00 Pm gtm)
Thursday:2 (more If need after 11:00 Pm gtm)
Friday:9
Saturday:9
Sunday:5

RETAIL EXPERIENCE:
----> http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Burning+Blade&n=Wrym
----> http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Burning+Blade&n=W%C3%AFrm

i will come again to blizz on easter

RAID EXPIRIENCE (before TBC): MC(on fs) I will do onixya on retail some day

RAID EXPIRIENCE (TBC):KZ (on retail) all cleared on FS

RAID EXPIRIENCE (WOTLK):Heroics, VOA(heroic) , Obsidian sanctrum ( i do it with pug and we wipe on dragons)

WHY DO YOU WANT TO JOIN SAPPED: cuz i will paly again on fs and want to have a nice guild with no nabs

WHAT ARE YOUR PREVIOUS GUILDS, AND WHY YOU LEFT THEM: HSMB (Disbaned) , FBOD (Disbaned) Sexy Beast(i dont left guild simply i left FS to start my Retail char)

ARE YOU THE ONLY USER OF YOUR ACCOUNT: yes

ADITIONAL INFORMATION ABOUT YOU
i will play on fs till easter.. After that i will come back to blizz. I am nice guy. I HATE NABS! thats all


Last edited by ri3k on Wed Jan 28, 2009 6:58 am; edited 1 time in total

ri3k
Probably in the wrong forum
Probably in the wrong forum

Posts : 8
Points : 0
Join date : 2009-01-26

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by Itshim on Mon Jan 26, 2009 6:54 pm

thumbs DOWNNNNNNN

_________________________

'You realy think youre a match for me? Then show me,lets play'
avatar
Itshim
Phantasmal

Posts : 191
Points : 37
Join date : 2008-12-15
Age : 24
Location : Serbia

http://clantsl.20.forumer.com

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by Hitman on Mon Jan 26, 2009 7:40 pm

Itshim wrote:thumbs DOWNNNNNNN
explain why.

Thumbs up. I know this guys he was in my guild before Very Happy . He is a good player, he knows everthing that any sapped member should know, and he has a lot of expirience in WoW and thats a plus.
avatar
Hitman
The über noob of Sapped

Posts : 765
Points : 420
Join date : 2008-12-07
Age : 25
Location : Porto, Portugal

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by KiKoo on Tue Jan 27, 2009 9:01 am

i don't really like players that show of so much leik OMIGOSH MI IZ RETAIL PLEER ...plus the part u will play till easter kinda makes me think about giveing thumbs up

_________________________
Belox and Beloxtwo
avatar
KiKoo
Corporeal

Posts : 250
Points : 115
Join date : 2008-12-21
Age : 25
Location : Macedonia

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by Hitman on Tue Jan 27, 2009 9:04 am

H4ndr1X wrote:i don't really like players that show of so much leik OMIGOSH MI IZ RETAIL PLEER ...plus the part u will play till easter kinda makes me think about giveing thumbs up

True that, but that means that he is skilled, which is a plus in our guild.

_________________________
YouTube channel: here & here
avatar
Hitman
The über noob of Sapped

Posts : 765
Points : 420
Join date : 2008-12-07
Age : 25
Location : Porto, Portugal

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by ri3k on Tue Jan 27, 2009 2:58 pm

H4ndr1X wrote:i don't really like players that show of so much leik OMIGOSH MI IZ RETAIL PLEER ...plus the part u will play till easter kinda makes me think about giveing thumbs up


And what about that ? I know things that u dont know but i dont like isolte anyone. i iam here aplaying cuz i want to join in a decent guild.. not for joke with anyone -.-´

ri3k
Probably in the wrong forum
Probably in the wrong forum

Posts : 8
Points : 0
Join date : 2009-01-26

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by Phenrig on Tue Jan 27, 2009 3:20 pm

Good luck to you too Smile
avatar
Phenrig
PhenPhenPhen

Posts : 119
Points : 73
Join date : 2009-01-07
Location : Sintra-Portugal

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by Camilla on Tue Jan 27, 2009 6:38 pm

Thumbs down, you are leaving for retail again, as i said before, our guild had a bug where we had to many members, which bugged us, so if you leave for retail, then wont there be any need to have an inactive char in the guild.
"WHY DO YOU WANT TO JOIN SAPPED: cuz i will paly again on fs and want to have a nice guild with no nabs"
Lame reason?

_________________________


avatar
Camilla
Administrator

Posts : 1489
Points : 3560
Join date : 2008-12-06
Age : 28
Location : Denmark!

http://sappedgirlscantsayno.forumotion.net

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by ri3k on Wed Jan 28, 2009 6:42 am

Hawtie wrote:Thumbs down, you are leaving for retail again, as i said before, our guild had a bug where we had to many members, which bugged us, so if you leave for retail, then wont there be any need to have an inactive char in the guild.
"WHY DO YOU WANT TO JOIN SAPPED: cuz i will paly again on fs and want to have a nice guild with no nabs"
Lame reason?
im used to play with efficient ppl in retail who play this game like if it was a job... i dont really want to enter the typical 4free guild wich is full of 5 year old kids who dont know a thing about wow and are full epic geared. im sick of listening to ppl saying "Oh we cant kill KJ because he is too hard" or "We wont take any melee to SWP because m'uru has a AoE and our nab healers never what RaidHeal means".,.. swp scripts its almost the same of Scarlet monestary on retail it is to basic, and nabs cant kill a boss who do a aoe and hits to hard.. just imagine for a second back in TBC fighting against najentus (for those who dont know he has a shield that can only be broke with a spine he randomly throws at one raid member.. that spine needs to be removed from the player VERY FAST or he will die and the shield must be removed EVEN FASTER because the boss overheals the raid DPS when he has the buble... when the buble is removed he does a 9K AoE and all the raid must be topped health) just tink of how hard it is for t5 healers to do this and instantly heal 25 raid members with not more than 1K health each one (talking about 5 healers not more than that). and ppl here still say they cant kill a tank n spank boss because he hits too hard.... thats the kind of things i dont want to hear lol... also rogues who cant kill resto droods because they dont know what wound poison is for Razz but that is another question lol.. think on that and tell me something... i was already waiting my rejection because u tink u are too pro because u are top guild in a 4free (lol).... my actual guild in retail SUCKS HARD!!! and i bet that if they come here they would start leveling up one char in the morning.. reach 70 in one hour, start clearing KZ in 20 minutes, then Gruul/Maggy in 20 minutes then TK/SSC in 1hour then BT/MH in 2 hours and then SWP and in the end of the day they would delete their characters because they got too bored doing easy things..... lol... and as i said.. they suck... they cant go trough sapphiron in naxx25 xDD. And u tink that ur guild is a pro guild ?? pls dont make me lol

ri3k
Probably in the wrong forum
Probably in the wrong forum

Posts : 8
Points : 0
Join date : 2009-01-26

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by ri3k on Wed Jan 28, 2009 6:47 am

H4ndr1X wrote:OMIGOSH MI IZ RETAIL PLEER
jealous? :p

ri3k
Probably in the wrong forum
Probably in the wrong forum

Posts : 8
Points : 0
Join date : 2009-01-26

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by Drift on Wed Jan 28, 2009 7:09 am

ri3k wrote:
Hawtie wrote:Thumbs down, you are leaving for retail again, as i said before, our guild had a bug where we had to many members, which bugged us, so if you leave for retail, then wont there be any need to have an inactive char in the guild.
"WHY DO YOU WANT TO JOIN SAPPED: cuz i will paly again on fs and want to have a nice guild with no nabs"
Lame reason?
And u tink that ur guild is a pro guild ?? pls dont make me lol

Thumbs down, dont offend the guild ur trying to join, plus the fact ur gonna leave in easter clearly states ur leaving, so ur just gonna be one more body to occupy our already near full guild.
And ye, sappedgirlscantsayno is the best, smartest, most efficient and more powerfull guild in M4A, so gtfo if you cant face the facts and take ur blizzard crap with you.

Hitman wrote:Thumbs down.

I just dont support your app. And, u even said that u were going to lvl up a mage in retail, which makes me think u'll leave our server soon.

Hitman u thumbed kotora down because he was gonna leave to retail to work on a mage
But u thumbed up this dude even knowing he IS leaving soon.
Please dont thump up someone just because he is your friend...thats unfair for others and its pretty lame -.-
avatar
Drift
Talbot's Wife

Posts : 407
Points : 346
Join date : 2009-01-24
Age : 24
Location : In front of my pc?

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by ri3k on Wed Jan 28, 2009 7:24 am

Drift wrote:
And ye, sappedgirlscantsayno is the best, smartest, most efficient and more powerfull guild in M4A
Ranked 190872304698172356498716239874619872364987169875401324981709238740817560817239847109873240981723094871092837409187320498710923874019827340981632501938740918273409817230948710923874 in the wow guilds history... all the other from M4A are behind you.... i have one thing to say.... gz Very Happy

ri3k
Probably in the wrong forum
Probably in the wrong forum

Posts : 8
Points : 0
Join date : 2009-01-26

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by Drift on Wed Jan 28, 2009 7:26 am

dude, whatever, u offended the guild imo plus ur leaving, so no, i say ur app doesnt get accepted.
avatar
Drift
Talbot's Wife

Posts : 407
Points : 346
Join date : 2009-01-24
Age : 24
Location : In front of my pc?

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by geshiman on Wed Jan 28, 2009 7:30 am

Thumbs down.You just sound like "who cares for a private server guild I am going back on retail".
avatar
geshiman
Abridged

Posts : 346
Points : 185
Join date : 2008-12-08
Age : 23
Location : Nowherelands

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by Drift on Wed Jan 28, 2009 7:31 am

Hellhunted wrote:Thumbs down.You just sound like "who cares for a private server guild I am going back on retail".

agreed
avatar
Drift
Talbot's Wife

Posts : 407
Points : 346
Join date : 2009-01-24
Age : 24
Location : In front of my pc?

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by ri3k on Wed Jan 28, 2009 7:34 am

Drift wrote:dude, whatever, u offended the guild imo plus ur leaving, so no, i say ur app doesnt get accepted.
i would wish you luck.... but im not that mature
i hope u fail so hard it hurts.... Very Happy

also...
im exalted with your sister and your mom is my daily quest....

Cya Wink

ri3k
Probably in the wrong forum
Probably in the wrong forum

Posts : 8
Points : 0
Join date : 2009-01-26

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by Drift on Wed Jan 28, 2009 7:40 am

rofl fail @ the wow addict trying to offend us , btw u cant be exalted with my sister coz she doesnt have any rep quest, plus my mom cant be a daily quest since you fail every time (lack of ballz)

offtopic

Vai.t maze foder e leva o k te resta dos kilhoes contigo.
avatar
Drift
Talbot's Wife

Posts : 407
Points : 346
Join date : 2009-01-24
Age : 24
Location : In front of my pc?

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by geshiman on Wed Jan 28, 2009 7:44 am

ri3k wrote:
Drift wrote:dude, whatever, u offended the guild imo plus ur leaving, so no, i say ur app doesnt get accepted.
i would wish you luck.... but im not that mature
i hope u fail so hard it hurts.... Very Happy

also...
im exalted with your sister and your mom is my daily quest....

Cya Wink

Here it goes again.But this time you sound even more offending "MI PLAYZ RETAILZ OMG PRIVATE SERVER NOOBS GO DIE FOR NOT INVITING ME".You know playing on retail doesn't make you something more than us.You think that the fact we play on a private server doesn't give us the rights to say NO to "OMIGISH I R RETAIL PROZ".And your last comment makes you sound like a total no-lifer.
avatar
geshiman
Abridged

Posts : 346
Points : 185
Join date : 2008-12-08
Age : 23
Location : Nowherelands

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by Drift on Wed Jan 28, 2009 7:48 am

let him die hellhunted, itsn ot worth our attention
avatar
Drift
Talbot's Wife

Posts : 407
Points : 346
Join date : 2009-01-24
Age : 24
Location : In front of my pc?

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by Schaapje on Wed Jan 28, 2009 9:46 am

zomg, I played on retail too!
OMG inv me! So pro men!

j/k ..
avatar
Schaapje
Perceptive

Posts : 428
Points : 248
Join date : 2008-12-06
Age : 24
Location : The Netherlands

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by drazaer on Wed Jan 28, 2009 6:17 pm

Denied.
avatar
drazaer
Admin
Admin

Posts : 726
Points : 632
Join date : 2008-12-06
Location : Hamilton, Ontario, Canada.

Back to top Go down

Re: Ri3k App [DENIED]

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum